Prime95 bledy:(

Autor: Lukasz (lurbanowicz_at_master.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 11:08:52 MET DST

Witam.

"Zestaw testowy" jest nastepujacy:

AXP1700+ z boxowym wenylem
Epox 8rda
2x256MB DDR333 spectec
GF4 Ti4800 SE
HDD B4 40GB
zasilacz... hmm jakis noname "pseudo_300W":)

Problem polega na tym ze TortureTest z Prime95 sieje mi bledy juz po kilku
minutach pracy. Wobec tego ze procek byl podkrecony zaczalem "zjezdzac" z
ustawieniami... i okazalo sie ze nawet na wszystkich ustawieniach (procek,
timingi pamieci, grafika, itd) na domyslne bledy nadal sie pojawiaja:/ Moze
po nieco dluzszym czasie niz na ustawieniach agresywnych ale jednak sa:/ Ma
ktos jakis pomysl czym to moze byc spowodowane? Dodam ze temp. procka w
stressie nie przekracza 41-42 'C, wiec raczej przegrzanie nie jest
przyczyna.. troche nie podobaja mi sie napiecia:

Vbat: 2.8 - 3.07 (nie jestem pewien czy powinno byc tu 3.3V :))
+5V: 4.87
 -5V: -5.4
5VSB (tez nie mam pojecia co to za wartosc:)): 4,8V

to by chyba bylo na tyle:) z gory dzieki za wszelkie sugestie i pozdrawiam:)