Re: Czym się różnią napełniacze do drukarek HP?

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Sat 10 May 2003 - 11:06:38 MET DST

> Przeglądałem aukcje na Allegro w poszukiwaniu kolorowego napełniacza do
> HP845C i zauważyłem, że jego cena (3x10ml) jest ok. 5zł wyższa od
podobnego
> napełniacza (3x10ml) przeznaczonego do nowszych modeli HP 3320, 3420, ...
> Skąd ta róznica w cenie? Przecież to tylko buteleczki z atramentem, więc
czy
> jest różnica który kupię?

Tu chodzi raczej o gęstość atramentu, temperaturę wrzenia, itp. Różne
kartridże mogą mieć różne głowice "plujące", które mogą potrebować np.
różnej gęstości atramentu. Gdy użyjesz jakiegoś innego to może się zdarzyć
(choć niekoniecznie) że zapchasz sobie dysze.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[          sebek_w_at_gazeta,pl         ]