Lamerskie pytanie o WinFoxa

Autor: balth (balth0_at_NO-SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 09:56:34 MET DST

Hi!

 Od wczoraj mam Winfasta A300 TD MyVIVO i mały troubel z nim związany. A
mianowicie nie mogę skorzystać z opcji Speedrunner i Hardware Monitor w
WinFox'ie :( Instrukcja (no nawet zajrzałem do niej ;) jest - delikatnie
mówiąć - enigmatyczna w tym miejscu. Hardware monitor działa jeśli karta
jest weń wyposażona. Hmmm, no to buch do specyfikacji, na weba - też nie ma
nic na ten temat. A w FAQ to już w ogóle lepiej nie szukać - żenada.
 Wydawałoby się, że FX powinny byc wyposażone w monitoring ale moge się
mylić...

 No to może ktoś z Was wie ossochozzzi w tym temacie?

Thx in adv za każde info.

bye

balth