Re: problem z myszą!

Autor: d_at_\\/!d()
Data: Sat 10 May 2003 - 08:02:05 MET DST

Dnia 2003-05-10 02:11, Użytkownik mieloneczka napisał:
> Niestety zrobiłam przy włączonych komputerach... Myszy, sprawdzane na innym
> sprzęcie, chodzą. Nie mam już pojęcia co jest.

Jeśli myszy chodzą na innym sprzęcie, a reinstalacja windows nie da
rezultatu, to bardzo mi przykro, ale załatwiłeś kontroler portu
szeregowego. Możesz spróbować podłączyć mysz do drugiego portu, a jak
nie, to czeka cię drobny zakup osobnego kontrolera (np. na złącze ISA
kosztuje jakieś 15 zeta)

dav

--
           Komputer, komputer, a pomyśleć,