Re: Dysk chroniony hasłem ??

Autor: Paweł Kubacki (p.kubacki_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 01:07:58 MET DST

On 5/9/03 11:11 PM, in article b9h5i8$1ot$1_at_atlantis.news.tpi.pl, "Łukasz"
<folwarczny2_at_wp.pl> wrote:

> W moim komputerze komputer wykrywa dysk i rzaąda hasło. Jeżeli włącze inny
> dysk to komputer działa z niego . Podłączyłem dysk z mojego kompa do kompa
> kolegi i tam też zarzadał hasło - dodam że ten dysk który dział u mnie to
> właśnie dysk tego kolegi.
> PS
> Laptopa nie trzeba rozkrecać żeby wyciagnońc dysk - wystarczy jakąś blokadke
> nacisnąć i sam wypada.

Jaki to laptop?
Nie daj boze IBM, bo wtedy mozesz smialo wyrzucic dysk do kosza.
Haslo wbrew pozorom nie jest skladowane w biosie laptopa lecz na twardym
dysku w obszarze niedostepnym dla uzytkownika. Byc moze sa jakies narzedzia
by je rozkodowac. Sa tez firmy, ktore oferuja taka operacje, ale jest ona
nieoplacalna o ile dane na dysku nie sa wiele warte.

--
Paweł Kubacki  ###  pkubacki_at_acn.waw.pl
http://www.pawel.tpi.pl/    ###    GG#4539483