Re: Rozszerzony obraz w Daewoo 15"

Autor: Tempus (tempus_at_bezspamu.poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 10 May 2003 - 00:22:53 MET DST

> Naprawa może kosztować jakieś 120 PLN (i moze być wyższa od rynkowej
> wartości sprzętu) dlatego jesli już, to proponuję taki układ z serwisem -
> oddać im sprzęt i niech do następnego razu określą ile będzie to kosztować,
> bo jeśli za dużo "to mnie się nie opłaca (biorąc pod uwagę wartość
> sprzętu)"
> i wtedy zabierasz sprzęt nienaprawiony bez żadnych dopłat (ale trzeba się
> na
> to z góry umówić). A jeśli cena nie bedzie zbyt duża - no to naprawa.
>

> pozdrawiam serdecznie

Dzięki za odpowiedzi. Tak będę musiał zrobić - teraz już całkiem zdechł! Czarny ekran i coś cyka (wysokie napięcie, przekaźnik?). W MediaMarkt widziałem najtańszą 17-kę poniżej 400PLN (chyba ok. 370 :)) ale nie mam zamiaru tego kupować. Jak nie będzie się opłacało, może na skuszę się Philipsa 107E41 - 549PLN (najtańszy z serii "107"), 3 lata gwarancji.

pozdrawiam

Tempus