Re: roznica pomiedzu hdd

Autor: ATek (atekwytnijto_at_wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 23:39:16 MET DST

> czyli potwierdzasz moje przypuszczenia, ze pomimo lepszej wydajnosci WD, i
> tak lepiej zainwestowac
> w Seagate ? Przeciez obecne i tak sa zajebi. A cicha praca wplywa znaczaco
> na (chec?) pracy.
>
> Em i rajt ?

Powiem tak, ja przesiadalem sie podobnie jak Ty z Barki 40GB, 7200 i faktem
jest jak pisalem w poscie wyzej ze WD800JB jest duuzo glosniejszy (WDC
WD800JB-00CRA1), na grupie czytalem ze niektore modele nie wala tak glosno
glowica, nie wiem jak z reszta halasu.
Dawniej mialem tez same seagate'y jeden chodzi juz kolo 7 lat i nic mu
niejest, z innymi tez nie mialem problemu.
WD mnie rozczarowalo poziomem halasu i zrazilo problemami z utrzymaniem
partycji.

pozdrawiam
ATek