Re: Odzysk skasowanych sesji z CDROM

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 22:36:23 MET DST

Dnia 09-05-2003 22:14 , LM powiedział:
> Czy znacie jakiś soft do odzyskiwania źle wypalonych kompaktów? Chodzi o
> "skasowane" pliki z poprzedniej sesji po wypaleniu następnej, i o odzysk
> plików ze źle zakończonej sesji

To grupa o sprzęcie ale już jak pytasz o soft to mów przynajmniej o jaki
system chodzi. Sądząc z nagłówka, pod win98:

IsoBuster, EasyISO
lub
jeżeli masz zainstalowany Nero Burning ROM:
idziesz pod mój komputer prawoklikasz na CD-romie i wybierasz
"właściwości" i zakładke "volumes" - dalej sie domyślisz.

S.