Re: Czy to problem z baterią na płycie głównej?

Autor: Marek Hobler, \ (neutrinusatcom_at_o2.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 21:17:26 MET DST

Andrzej z niepodaje_at_nospam.pl z data pią 9. maja 2003 20:05 pocił się pisząc:

> Tak "ciężko" pracujesz nad tym głupimi "begin'ami",
> że zapominasz języka polskiego. Jakie "jezd"? to
> skrót od "jezdnia"?, chyba nie chcesz powiedzieć,
> że to ma być "jest"?.
oczywiście że a byc jest - sorki czasami mi sie wklepnie nie ten klawisz....
a co do begina - sorki wszystkim - niewiedziałem że tak bardzo jezsteście
uzależnieni od swojego czytnika... ale gdy przemyślałem że ktos mogłby
filtrowac mojego lynxa to pomyślałem że mi głupio... :( sorka

--
pozdrawiam,
Marek Hobler, "neutrinus"