Re: [opowiadanie] kochany lite-on x48/24/48

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Fri 09 May 2003 - 20:37:36 MET DST

> mowie ze masa ludzi ma brud w kompie a potem pretensje ze kaza im placic
za
> czyszczenie

skoro jest na gwarancji, to dlaczego mają płacić? przecież jak otworzę napęd
to stracę gwarancję, prawda? uważam, że w takim wypadku firma LG nie ma
prawa brać pieniędzy. BTW mi kiedyś LG 8/4/32 zaczęło płytki psuć, jako było
na gwarancji więc oddałem do serwisu. Przy odbiorze koleś powiedział, że
trzeba było tylko trochę przeciścić, ale nikt kasy ode mnie nie chciał za
to.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[          sebek_w_at_gazeta,pl         ]