Rozmazany Obraz s-video na GF4

Autor: MaLiN DJ (dj.malin_at_interia.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 20:37:03 MET DST

Witam :)
Mam taki mały problem , mianowicie podłączyłem sobie kompa pod TV i niby
wszystko jest Ok , bez problemu widoczny jest każdy etap startu kompa ale...
Gdy jush załoguję sie w swój profil (Mam XP Pro) to obraz nadal jest ale
mało widoczny , wszystko jest tak jak by rozmazane i pozostawia wiele do
życzenia :( Czy można uzyskac chodź troshke podobny efekt jak w monitorze
czy to musi tak wyglądać? Chciałem pobawić się w ustawieniach karty ale
żaden napis ani literka nie jest widoczna i nie można przez to nic
przeczytać ani ustawiać :( a gdy mam podłączony sam monitor to opcje
ustawiania TV są niedostępne :( a niestety nie mam możliwości podłączenie i
jednego i drugiego na raz :/ Czy miał kot może podobny problem ?

Karta to GeForce 4 MX440 64Mb
System to WIN XP Pro

Pozdrawiam