Re: LiteOn vs. Teac

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 18:13:50 MET DST

On Fri, 9 May 2003 16:05:24 +0200, "Adam Szewczak"
<aszewczak_at_acs.com.pl> wrote:

>No nie znam sie na tych nowych nagrywarkach, ale TEAC do wielu lat robi
>napedy nie do pobicia pod wzgledem bezawaryjnosci, predkosci odczytu i
>korekcji bledow (akurat moja opinia jest oparna na doswiadczenich z napedami
>i nagrwarkami TEAC na SCSI)

Tylko że TEAC już nie robi napędów, robią to inni, a on przykleja
tylko swoje logo. Tak więc dzisiaj TEAC to zupełnie co innego niż TEAC
kiedyś. Niestety.

Natomiast nie wiem, czy produkcję napędów DVD i DVD-RW też TEAC zleca
komuś, czy może te napędy sam robi. Wie ktoś?

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl