LiteOn vs. Teac

Autor: mateusz (mateusz_at_host.sk)
Data: Fri 09 May 2003 - 15:52:29 MET DST

Witam

LiteON 52/24/52 vs. Teac 52/24/52

Czy ktoś potrafi polecić? Różnica w cenie jest niewielka,
a słyszałem o LiteOn wiele pozytywnych opinii. Chodzi
o takie cechy jak cd czytają inne napedy, nagrywanie
na różnych nośnikach (często podejrzanego pochodzenia ;)),
tworzenie kopii zabezpieczonych płyt oraz overburning
(podobno LiteOn ma z tym problemy).

Wiem, pytań wiele, ale bardzo proszę o jakieś konkretne,
pomocne mi odpowiedzi. (ew. może inny sprzęt poradzić)

Pozdrawiam