IrDA w ECS K7S5A - techniczne pytanie

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 15:26:51 MET DST

Witam.

Zrobiłem sobie i kumplowi IrDA na TDFS4500 w/g schemaciku w Chipie (i
innych).

U mnie na Abicie BX-6 po włączeniu IrDA mam opcję ustawienia stanów
logicznych Rx/Tx na Hi lub Lo.
W tym ECS'ie nie ma tego :-( No i nie działa.
Ja mam Rx/Tx na Hi/Lo, jeden kumpel ma na innej płycie Hi/Hi a na ECS'ie
...???

Wstawię więc invertery z wyjściem OC na linię Rx/Tx , ale czy ktoś wie którą
linię (czy też obie) mam zanegować w stosunku do oryginału (jak na schemacie
Chipa)? Wprawdzie są cztery kombinacje ale może ktoś ma to już opanowane :-)

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.