ecsk7vza i czarno i piszcząco

Autor: sqrczak (ja_at_wmSTOP.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 11:34:43 MET DST

kiedyś już o tym było
jest sobie kompik na ecs k7vza i duronie 800
segate 30 GB pamięć spectec 128

jakies 2 miesiace temu po prostu czasami nie wstawał , po włączeniu
było czarni i cicho
wyciągnieta katra graficzna , przeczyszczona pomogła na jakiś czas
potem powtózyło się to 2 razy
raz zresetowałem biosa ( bo samo poprawienie karty nie pomogło )
drugi raz też

i przyszedł dzień sądny ...
komp się zwiesił w trakcie oglądania TV
po resecie nie dopalił sie
jeden długi i dwa krootkie piski - czyli grafa
wyciągnąlem ją , wyczyściłem ... zresetowałem biosa
wstał
wczoraj zawiesił się znowu w trakcie instalacji drukarki
znowu piszczy , wymiana grafiki gf 2 na nofke gf 4 nie daje nic
na nowym zasilaczu dzieje sie to samo
komp wstaje normalnie na karcie graficznej na pci ...

pomyślałem ze może upgrade biosu
ale ...

floppy disk fail
czasem 80 , czasem 40
na dwoch różnych dyskietkach , na dwoch różnych taśmach

czasem nie fail , ale w trakcie odczytu ( 3 dyskietki systemowe )
krzyczy ze błąd i/o

nie mam juz siły i mam już dośc
czy ktoś może mi zagwarantować ze padła płyta i że to ją trzeba
wymienić ?????

( a już na marginesie - w żaden sposob nie mogę zainstalować portu
drukarki i przypuszczam ze to też ma jakiś związek )