Re: przestaje reagować!!!

Autor: bdt (bdt_at_op.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 10:39:12 MET DST

> Pomocy!!! Po jakimś czasie komp zawiesza się, a dokładniej - przestaje
> reagować. Pomaga tylko twardy reset. Wszystko na ekranie normalnie widać,
> tylko wskaźnik myszy stoi nieruchomy. Kiedy karta TV chodzi, obraz zostaje
> wstrzymany, ale głos normalnie słychać. Często zawiesza się w ten sposób na
> Winampie. Co jest grane?!

Mialem dokladnie takie objawy na poprzednim kompie, gdy chodzil pod
W98SE. Nie zauwazylem zeby w Winampie, ale czasem dzialo sie tak jak
stal bez odpalonego czegokolwiek. Przestal sie wieszac jak
zainstalowalem XP. Ktos mi wtedy powiedzial, ze XP nie korzysta z
ustawien w BIOS'ie i to dlatego, ale pod 2000, ktory tez niby nie
korzysta 'zamarzal' takze.

--
bdt