Asus 6600 DeLuxe i wejscie video ?

Autor: Arcimek (arcimek_at_terramail.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 10:23:42 MET DST

Witam!

Stalem sie posiadaczem karty jak w temacie i mam pytanie:
posiada ona wejscie video oznaczone jako 'in' ale o wygladzie s-video,
wg instrukcji mozna tam podlaczyc sygnal 'composite' przez
przejsciowke...
nabylem taka przejsciowke, ale niestety mam tylko czarne tlo zamiast
obrazu.
Czy ma ktos moze opis wyprowadzen tego wejscia ? (podejrzewam ze ta
przejsciowka jest kompatybilna inaczej... ;o)

--
           Arcimek
        Darek Arcimowicz