problemy z monitorem

Autor: Sarpedon (sarpedon2_at_wp.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 10:16:42 MET DST

witam... pewny nie jestem czy na wlasciwej grupie daje tego posta, ale nie
znalazlem grupy o monitorach

mam taki problem:
chcialbym oczywiscie miec ustawiona jak najwyzsza czestotliwosc
odswiezania... i gorna granica w WinXP (po usunieciu tych czestotliwosci,
ktorych monitor nie potrafi wyswietlic) to 100 Hz
tylko ze przy tej czestotliwosci monitor jakby piszczy, swiszcze
dalsza pozycja to 85 Hz, tylko ze monitor wariuje, robi sie czerwony, jakby
bawi sie tym kolorem, wiec tez odpada
no a 75 Hz to juz dla mnie za malo bo oczy bola...
a i tak jakos mam dziwne przeczucie ze te 75 Hz to jakies dziwne, bo zbytnio
moim zdaniem widac odswiezanie

jakies sugestie co do klopotow z monitorem? czy sie oplaca naprawiac ?

Royal, 1998 rok, 15 cali, cyfrowy, bez OSD