Re: Cichy 'serwer'

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 10:00:25 MET DST

> PII233 nawet firmowo nie ma wiatraczka i spoko działa, ja
> w domu mam VIA Ezra C3 866 z radiatorem od Athlona bez
> wiatraczka i ma niecałe 32 stopnie

Oooo... możesz coś więcej napisać nt. tego VIA? Jak to działa? Czego na tym
używasz? Rozważałem i takie rozwiązanie, ale
suche testy do mnie nie przemawiają. Wolałbym opinię kogoś, kto przetestował
w praniu :)

> ja wylaczylem wiatrak wcale w zwyklym zasilaczu CODEGEN300,
> serwerek pracuje od października i spoko dziala

To mi się podoba :) Gdzie go trzymasz? Normalna obudowa? Gdzieś w widocznym
miejscu, czy wstawiony w jakąś dziurę?

--
pozdrawiam,
Andrzej