Re: Cichy 'serwer'

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 09:50:08 MET DST

> celeron powininen przezyc sam radiator, ewentualnie jest taki wiatrak
> coolermastera, ktory sie sam wylacza jesli temperatura spadnie ponizej
> 30 stopni, a powyzej sam reguluje obroty i jest bardzo cichy

A drogi ten ewentualny wiatrak? Żebym czasem nie wydał więcej na wiatrak niż
na procesor :-D

> karton? obudowa tez wycisza, a radiatora na zasilacz to chyba nie
> zalozysz,jakos sobie tego kontrukcyjnie nie wyobrazam

Chodzi mi o wymianę tych, które są już zamontowane w środku na niektórych
elementach, na ciut większe. Nie wiem jak to technicznie zrealizować - tak
gdybam :)

> chcesz cicho to barracudy sa ciche, stare quantumy rzeza jak zarzynane

Barracudy nie kupię, bo będzie droższa niż cała reszta. A dysk w nocy się
właściwie tylko będzie kręcił i nudził. Muszę go przesłuchać :)

> zdecyduj sie czego chcesz, tani sprzet czy maszyne, ktora bedziesz
> rozbudowywal w przyszlosci, bo jedno z drugim nie ma nic wspolnego

O rozbudowie nie myślę - bo co tu rozbudować? :)
Jak będzie za wolny to poleci za okno, albo będę miał przycisk do papieru :P

Dzięki za rady :)

--
pozdrawiam,
Andrzej