Re: Brother LaserJet HL-1230 a HL-1240

Autor: Marek Michalkiewicz (spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid)
Data: Fri 09 May 2003 - 08:08:30 MET DST

CYBER <usenet_at_zly_adres.com> wrote:
: Znasz moze jakiegos dystrybutora Brother w polsce ? Albo jakis sklep
: internetowy gdzie znajde 1240 ?? Bo wszedzie jest tylko 1230.

Sklep to nie wiem, najbliżej mam do hurtowni http://www.msd.com.pl/
i widzę, że mają w cenniku aktualne modele (HL-1230, HL-1440).
Nie wiem jak teraz, ale kiedyś sprzedawali tylko firmom u nich
zarejestrowanym jako "dealer". Inna możliwość (Warszawa) -
http://www.brother.com/europe/address/address_pl.html . Kiedyś
widziałem też HL-1030 w pewnym francuskim hipermarkecie...
(szkoda, że nie wziąłem na części zapasowe do mojej HL-1250, bo
cena była mniej więcej taka, jak samego tonera i bębna :-)

: Aha czyli jak kupie 1230 to bende w stanie z niej skorzystac pod linuxem
: ? W szczegolnosci zalezy mi na tym zeby dalo sie ja udostepnic przez sambe.

Udostępnianie dla Win* (gdzie są zainstalowane firmowe sterowniki)
powinno działać z chyba każdą drukarką, problemy o których pisałem
dotyczą drukowania z aplikacji działających pod Linuksem.
HL-1230 to dość nowy model, więc nie ma go jeszcze w bazie na
http://www.linuxprinting.org/ - zalecam ostrożność...

Marek