Re: znow problem z DMA

Autor: Marsjanin (05.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Thu 08 May 2003 - 23:45:55 MET DST

A "Szymon Wróblewski" <smiecii_at_poczta.onet.pl> pisze, że...

>No to heja zakasaj rekawy, zgraj sobie z kosci biosik (najlepiej programem
>Uniflash)
>i uzyj Award Patchera, nastepnie tym samym uniflashem wgraj bios do kosci

Tia, kopię BIOSu UniFlashem zrobiłem już przed kwietniem, na wszelki
wypadek (CIH). Ale tak właściwie - czy muszę do _tej_ kości BIOSu? Mam
inną, od "takiej nowszej" 486, zaraz policzę nóżki, czy będzie
pasować. Na pewno EEPROM, tzn. bez tego "oczka" do kasowania UV, ale
czy napięcie flashowania się zgadza - nie wiem. Czy możecie mnie
upewnić, mogę spisać numer z procka...

--
Pozdrawiam - Marsjanin
Zmieniłem adres i teraz w nagłówku jest