Re: Czy spód radiatora powinien być gładki jak lustro?

Autor: Majonez:\) (dzyndzel44[wytnij_to)
Data: Thu 08 May 2003 - 22:29:48 MET DST

> Nie zrozumiałeś. Zagadnienia przenikania ciepła sa mi dość dobrze znane.
> "Cóż to za nauka?" pytałem Glogmaka (tak trochę no wiesz...ironicznie),
> głoszacego twierdzenie z którym się nie zgodziłem i poglądowo to
> wyjaśniłem.
>
> pozdrawiam
> Sławek

Spoko spoko, ja tak tylko chciałem wtrącić swoje 3 grosze. Bynajmniej nie
chciałem się kłócić czy coś :) Trochę głośniej myślałem, sam byłem ciekaw
jak to jest z tą pastą. Może kiedyś uda się zrobić lepszą pastę, albo
wymyślić lepszy sposób montowania radiatorów i skosić na tym niezłą kasę. :D
Pozdrawiam również!