Re: HP czy Kyocera?

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Thu 08 May 2003 - 21:41:19 MET DST

Nie wiem jak ceny, ale u mnie w pracy jest pare modeli Kyocery.
Zostały zakupione ze wzgledu na niskie koszty exploatacji, ale tak
awaryjnych i tandetnie zrobionych drukarek jeszcze nie widzialem.
Tansze modele FS-1000 psują się co chwile, a dodatkowo wiadomo nie od
dzis ze maja wade konstrukcyjna. Drozsze modele (cos z serii 5000 i
7000 o ile dobrze pamietam) czesto zasysaja po kilka kartek i sie
zacina mechanizm, potem trzeba przez 3 godziny wydlubywac takowa
kartke. Mowi sie ze HP jest awaryjny i drogi, mam w pracy HP 5000 i
jakbym mial kupowac cos nowego to tylko cos w tym stylu, Kyocery nigdy
nie kupie .... bo musialem naprawiac to multum razy.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com