Re: Brak kabelka R9100

Autor: Dafi (axau_at_gazeta.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 21:39:35 MET DST

Użytkownik "Hubert" <Hubert.Salata_at_agora.pl> napisał w wiadomości

> ale na jakim ?
>
> bo np. R9000 Saphhire ma kabelek z 8 pinami.
>
> ja szukam do R9100 Saphire, który ma 7 pinów.

Sluchaj, to gniazdo ma 7 pinow bo w fabryce standardowo wala takie gniazda
do wszystkich kart, tych z video-out i tych bez. Maja jeden typ gniazdek i
mniej problemow przez to przy produkcji, magazynowaniu, zamawianiu itd..
Twoj Saphire (jak i moj) nie ma video-out wiec te dodatkowe piny i tak sa
"gluche". Wkladaj w to swoje gniazdo zwykly wtyk S-video i starczy. Te
cztery bolce wtyku pasuja do czesci dziurek w gniezdzie. Ja tak mam
podlaczone i jest OK.

Dafi