Lucky-Star 5MVP3 - opis pinów portu

Autor: Artur Zowada (artur.zowada_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 21:22:10 MET DST

Złożyłem komputer na starej płycie Lucky Star. Wszystko sziała świetnie, opisy
zworek są nadrukowane na płycie więc nie było problemów z ustawieniem.
Chiałbym jeszcze podpiąć myszkę (i klawiaturę) przez porty PS2. I tu pojawia
się problem. Nie mogę nigdzie znaleźć opisu pinów wyprowadzenia tych portów na
płycie. Strona www.lucky-star.com.tw nie działa, a wszystkie linki, które
znalazłem do manuala tej płyty prowadzą właśnie tam. Może ktoś ma instrukcję
do tej płytki, albo wie gdzie ją znaleźć?

pozdrawiam
Artur

PS
Jeśli ktoś dysponuje instrukcją proszę tylko o pomoc w zidentyfikowaniu pinów
portu PS2 (u mnie numerowane kolejno od 1 do 5), a nie o całą instrukcję
oczywiście.