Farba na listwie czyszczacej w tonerze HP 1100 ?

Autor: sofu (sofu_at_op.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 18:56:05 MET DST

Mam pytanie do znawcow tematu.
Ostatnio rozebralem oryginalny pusty toner do HP 1100 .
Jak wiadomo toner ten jest dwudzielny - wbija sie kolki i toner rozpalawia
sie.
W czesci gdzie znajduje sie beben swiatloczuly jest mala wyjmowana rolka
oraz listwa
czyszczaca (Wiper Blade) przyklejona do metalowej listwy mocujacej.
Okazalo sie, ze brzegi tej listwy sa pomalowane jaka biala farba czy czyms w
tym rodzaju.
I niestety przypadkowo mi to sie starlo ( ta biala nibyfarba).
W zwiazku z tym mam pytanie, co to bylo co znajdowalo sie na powierzchni
listwy?
Krem czy farba i po co to Japonczycy umiescili?
Czy to musi byc tak pomalowane i jak nie bedzie czy wplynie to na
funkcjonowanie tonera i jakosc wydrukow?
A moze to jakas emulsja do scian namalowac i bedzie git?!

pzd. Sofu