Re: skąd sterowniki do cirrus logic na ISA

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 18:54:07 MET DST

Dnia 08-05-2003 12:33 , admincie powiedział:

> win95 nie wykrył mi żadnej z moich isa kart cirrus logic

ISA to nie PCI&PnP urządzenia nie muszą być wykrywane przez system.
Instaluje Ci sie zwykła VGA i zmieniasz ręcznie.
Menedżer urządzeń, karty graficzne... itd, aktualizuj sterownik,
utworzyć listę wszystkich sterowników..., pokaż wszystkie urządzenia
sprzetowe, wybierasz Cirrus Logic i dalej kartę.

pozdrawiam
Sławek