Re: Jakie sa objawy padnietej nagrywarki?

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Thu 08 May 2003 - 18:21:55 MET DST

> Wlasnie moze ktos mi podac w jaki sposob upewnic sie ze nagrywarka jest
> zepsuta? Mam starego TEACa W58E i nagrywarka ostatnio spalila mi 6 plyt
pod
> rzad a teraz juz nie odczytuje nawet plyt tloczonych np. z gazet. Czy moze
> byc padnieta? A moze to inny problem?

Mi kiedyś Lg 8/4/32 zaczęło palić wszystkie płyty. Jako że było na gwarancji
oddałem do serwisu. Przy odbiorze zapytałem się co było i kolo powiedział,
że laser się troszkę zakurzył i wymagało tylko czyszczenia. Od tamtej pory
na razie wszystkie działa OK.
Może więc i u Ciebie trzeba soczewkę przeczyścić...
Moje CD-romy też kiedyś przestawały czytać płyt, ale otworzenie napędu i
lekkie przeczyszczenie soczewki zawsze pomagało.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[    sebek_w_at_gazeta,pl   ]