Re: epox 8rda

Autor: PoSaZek (posazek[USUN_TO)
Data: Thu 08 May 2003 - 18:10:46 MET DST

Uzytkownik "kompbatant" <kompbatant_at_o2.pl> napisal w wiadomosci
> Pozyzyczlem od kolegi geforce2mx400 i dziala. Nie wiem czemu nie obsluguje
> epox mojej karty graficznej na PCI? W biosie jest nawet ustawione, zeby
> najpierw sprawdzal karte na pci. W instrukcji jest napisane, ze plyta jest
> zgodna z PCIv2.2 czyzby zgodnosc nie byla do konca wstecz?

ja mam gowniana K7S5AL i aby uaktywnic grafike na PCI to musze przestawiac
to w BIOSie u ciebie tez tak zapewne jest bo jednoczesnie na PCI i AGP ci
nie pujdzie albo jedno albo drugie z tym ze musisz mu wskazac z ktorego
zlacza sam karty nie wykryje ja sie tak bawilem jak udupilem przy
flaszowaniu Radka musialem stara grafike na PCI wlozyc aby na nowo
sflaszowac Radka na AGP.