Re: sonda/pomoc

Autor: mateusz (mateusz_at_host.sk)
Data: Thu 08 May 2003 - 17:13:59 MET DST

lukas wrote:
> Zamierzam kupic sobie nowa plyte glowno, procka i pamiec
> (DDR333). Prosilbym o pomoc w zdecydowaniu sie co lepiej
> pomiedzy:
>
> procek:
> athlonxp 1700+, czy 1800+ (roznica w cenie 18zl)
>
> plyta:
> microstara msi kt3v (chipset viakt333), czy tez msi kt4v
> (chipset viakt400) - roznica w cenie 20zl

Napwno chipset KT400 jest lepszy, obsługuje AGPx8 oraz
szybsze pamięci PC3200 (choć one akurat są dużo droższe,
więc lepiej kupić jednak te taktowane 333Mhz). Przy podanej
różnicy w cenie, wynoszącej 20zł warto wybrać nowoczesny,
przystosowany do nowych podzespołów chipset. Podanych
płyt nie znam, ale jeżeli jest to jedyna istotna rónica to - kt4v.
Procesora nie mogę doradzić, a różnice w wydajności są
zapewne minimalne. Ale czy za 18 zł niewarto mieć proc.
o jedną "gwiazdkę" lepszego? ;)
Pozdrawiam