Problem z nagrywarka

Autor: wolyniec_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 08 May 2003 - 16:33:03 MET DST

Witam!

Mam problem z nagrywarka. Przestala nagrywac plyty. Albo na samym poczatku
nagrywania Nero praktycznie sie zawiesza, a plyta rozpedza sie, hamuje i tak w
kolko. Albo nie zamyka sesji - wyskakuje blad. Tak samo dzieje sie na
komputerach moich dwoch znajomych. Natomiast na trzech innych komputerach
nagrywa. Juz nie wiem o co chodzi. Przeinstalowanie sytemu nic nie daje.
Resetowanie ustawien BIOS'u tez nie. Czy ktos mial podobny problem?

Mam Win98 SE, z programem Nero (dostarczony z nagrywarka albo 5.5.10.15).
Nagrywarka to Traxdata 48/24/48.

Pozdrawiam.