Re: Kupuje drukarke, o rade pytam.

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 16:25:30 MET DST

towarzysz Vader <vader_at_rzeszow.wywalto.net> wystukał
(news:b9d3ap$qeu$1_at_news.onet.pl):

> Wlasnie tez rozwazam zakup drukarki i mysle o HP 5550. Co o niej
> mozecie powiedziec? Sa tu jacys posiadacze tej skrzyneczki?

Ja mam juz trzecia (wymieniam sobie, zeby sie nie zestarzala ;-) - moze
byc. Zasadnicza wada: nietypowe tusze (56, 57, 58) na razie brak
zamiennikow i napelniaczy. Bede probowal wlewac w tych dniach czarny
tusz i zobaczymy; podobno pojemniki sa zabezpieczone jakims chipem.
Pozdrawiam
Egghead