Re: Athlon1700+ z wiatraczkiem od Celerona400?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 08 May 2003 - 14:31:19 MET DST

Maciej "yaq" wrote:

> to jaki to athlon byl i jaka plyta... bo cos mi sie nie chce wierzyc

Jakieś mocniejsze Palomino i płyta, OIDP, Gigabyte'a (albo MSI, ale wg.
właściciela bez zabezpieczeń) - nie pod moją opieką one były i numerków
modeli nie znam niestety. Termistorek w sockecie też był przyjarany,
ząbki socketa zmiękły i odgięły się ciągnięte przez sprżynę radiatora.

Lubię procki AMD za stosunek wydajność/cena, ale do kwestii zabezpieczeń
termicznych to się późno wzięli, a i producenci płyt też się różnie
przykładają do obsługi tego. Np. Tyan niby całkiem poważne płyty na MPX
zrobi (serwerowe i workstacyjne), a automagicznymi zabezpieczeniami
termicznymi jakoś się nie chwali. W razie czego kazałem demonom brutalnie
wyłączać serwery przy 70 [rzekomo °C, wg. wskazań sensorów Winbonda] :-)

--
Pozdrówka,
        Artur