Re: Ktory dysk...?

Autor: KSX (ksx_at_ksx.prv.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 14:31:45 MET DST

też kupiłem ojcu samsunga 60gb
jest cichy (co jest dla mnie duuużo wazniejsze od szybkości), zimny i ma 3
lata gwarancji.
wiem, co ludzie mówią o hdd samsunga, ale ja mam obecnie do czynienia z 3ma:
250mb ma ok 10 lat i zadnego bada, mój 40gb ma 2 lata, też żadnych
problemów, no to ojcu zaproponowałem też samsunga. był b. tani i w
przeciwieństwie do np. seagatów ma 3 lata gwarancji. jak się przez 3 lata
nie popsuje, to już się nie popsuje. a jak sie jednak po 3ch latach popsuje,
to bez żalu kupie następny...
możesz też poczytac:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/dyski/strona-1.html

--