epox 8rda

Autor: kompbatant (kompbatant_at_o2.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 15:59:06 MET DST

Juz nie wyrabiam, kupilem w poniedzialek plyte glowna cpu i ram a do tej
pory tego nie uruchomilem. Duzo czasu zajelo mi przerobienie obudowy at na
atx. Pozniej zwalil sie zasilacz, ale okazalo sie ze tylko wentylator wiec
go wymienilem. Pozniej skapnalem sie ze moja stara karta graficzna zgodna
z agp 1.0 nie pasuje do slotu agp=>2.0, wlozylem wiec moja stara karte
diamod stealth 2mb na slot pci i kicha. Karta na pewno dziala bo na innym
kompie jest ok. Czyzby plyta obslugiwala tylko karty znajdujace sie w
agp??? Na plycie jest dwuznakowy LED wyswietlajacy co sie dzieje, na
poczatku wykrywa ram, pozniej laduje bios do ramu, pozniej cos tam az w
koncu dochodzi do kodu 2b, przegladam post codes w instrukcji i jest tam
napisane, ze to zarezerwowany kod??? Jak wyjme karte grafiki to ostatnim
kodem jest 7f i opisany jest tak:

switch back to text mode if full screen logo is supported. -if errors
occur, report errors & wait for keys -if no errors occur or F1 key is
pressed to continue:
  Clear EPA or customiation logo.

Juz nie wiem co mam robic.

--