Re: Athlon1700+ z wiatraczkiem od Celerona400?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 11:42:27 MET DST

Użytkownik "Michał" <michalbebas_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> Mam troche glosny wentylator na Athlonie. Pomyslalem, ze mozna by zalozyc
> zamiast niego stary, ale za to cichy wentylatorek od Celerona400.

Witam
Kiedyś zrobiłem podobnie, ale z tym, że założyłem 2 takie wiatraczki
(radiator jest dostatecznie duży) i zaczęło być cicho:-) Temperaturka trochę
podskoczyła (kilka stopni). Z jednym było za gorąco (ponad 60 stopni w
idlle) na A1.7Palomino. Polecam jednak inne rozwiązanie-zakup cichego,
dużego wiatraka, a do tego lekkie zmniejszenie obrotów.

--
Pozdrawiam
ArturN