Re: A7V133 + T-Bred: Wrażenia z placu boju

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 12:53:19 MET DST

-DraconuS- wrote:

> No moze tutaj rzeczywiscie nie mial on znaczenia, ale pamietac nalezy, ze wlasnie
> cala reszta oprocz mobo+cpu+ram+gpu to dla zasilacza jest maly pikus (czyt. nie
> wymagaja specjalnie wiekszej mocy).

Dyski też troche prądu żrą... Z resztą moja grafa (Radek 9000) nie jest
zbyt wymagająca co to prądu.

Z resztą zasilacz całkiem nieźle trzyma napięcia. Nie sprawdzałem
miernikiem, a czujniki na płycie pokazują

1,60V - 1,60V
3,3V - +3,36V
5V - 5,04V

Jedyne co może mnie martwić to +12V, gdzie zasilacz daje 12,7V. Ale
lepiej jak daje większe napięcie niż jakby dawał mniejsze...

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk