Re: Jak wyciszyć modem?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Thu 08 May 2003 - 10:03:41 MET DST

Użytkownik "Yab0L" <yabol_at_jestsuper.pl> napisał w wiadomoœci

> Fakt moje niedopatrzenie zapomniałem że te nowe białe nie mają żadnych
> wyjść.

Nie pamietam ale ktoras z komend AT powodowala wylaczenie sie glosnika
pogogluj
A jak to juz nic nie pomoze, to pozostaje ci tylko rozebrac i fizycznie
odlaczyc
I wtedy napewno to pomoze

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,