Promise padł?

Autor: infonet_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 08 May 2003 - 09:27:51 MET DST

Piszę na tą grupę bo podejrzewam awarię sprzętową, ale od początku:

System WinXP działał normalnie do czasu, kiedy pobrałem SP1 do IE6. Po
doinstalowaniu składników, poprosił o restart więc mu go dałem :)
Komputer ponownie uruchomił się w ten sposób, że po zakończeniu ładowania
składowych Windowsa sam się znowu zresetował.
Mam w komputerze dwa dyski twarde, podpięte do jednego złącza IDE3 (raid).
Po restarcie w trybie awaryjnym, okazało się że system Windows widzi obydwa
dyski, ale do dysku D nie mam praw dostępu. A dokładnie, widzę ten dysk i jego
katalogi, ale próbując do któregoś wejść, otrzymuję komunikat "odmowa dostępu"
(zarówno pod Eksplorerem jak i WinCommanderem).
Uruchomiłem więc system z płytki instalacyjnej i wybrałem przy starcie "Konsolę
odzyskiwania systemu". Komputer uruchomił się w trybie podobnym do DOSa. Za
pomocą komend DIR i CD widziałem obydwa napędy, ale na dysku D znowu nie działa
komenda MD lub CD odmawiając dostępu. Czy to możliwe że coś jest nie tak z
kontrolerem na płycie? Przecież gdyby Windows był uszkodzony, to w trybie DOS
powinien dysk D działać!

Wcześniej napisałem o tym Updacie IExplorera ale nie wydaje mi się aby to miało
wpływ na awarię. Może zbieg okoliczności?

dzięki za help
pozdr
Jarek