Re: Brak kabelka R9100

Autor: Hubert (Hubert.Salata_at_agora.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 08:26:49 MET DST

Nie takie to proste bylem w kilku sklepach i maja tam cos takiego jak
S-vid - cinch, ale ten S-vid ma 4 piny tak jak w nvidi, a radeon pinow
owych we wtyczce ma 7 i takiego kabelka znaleść nie mogę, przyznaje że
nie odwiedziłem jeszcze giełdy komputerowej, ale czy bez problemu kupie
tam owš przejsciówkę ?

Pozdr
Hubert