Re: Samodzilenie skompletowany komputer - kilka pytań

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 08 May 2003 - 00:35:24 MET DST

On Wed, 7 May 2003 14:58:38 +0000 (UTC), Egghead <Egghead_at_wp.pl>
wrote:

>Mam odwrotne doswiadczenia (pewnie trafilem na "dobra" serie): porcja 6
>DUTC, wszystkie od razu na 2400+ (2 GHz), wiecej nie probowalem bo nie
>bylo potrzeby. A podobno DLTC mialy sie lepiej krecic/mniej grzec ;-)
>Poza tym jeszcze kilkanascie innych, prawdopodobnie tez DUTC w roznym
>czasie, wszystkie 2200+ - 2400+.
Czyzby brak jakiejkolwiek reguly?
Moje DUTC byly wszystkie w brazowym laminacie 9 tydzien, a DLTC jest
zielony i tydzien mlodszy.

Pozdro
GLide

PS. A jak sobie troche jeszcze poczytalem to pisza ludzie o
podkreclanosci w aspekcie barwy rdzenia. Jak tak dalej pojdzie to bede
po sklepach lazil z probnikiem pantonowym w reku ;-)