Dla wszytkich którym ciągle mało pkt w 3dMarku

Autor: Glogmak (glogmak_at_master.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 23:08:02 MET DST

Mam następujący zestaw:
procek P4 1,5 GHz
płytka Epox 845 PEAD
pamięć 512 DDR 333MHz
grafika Shappire Radeon 9100 128 DDR

Moje wyniki na początku przy najnowszych sterach (catalyst 3.2) w 3DMarku
2001 SE były raczej kiepskie ( 5900 pkt na standardowych detalach) Prawdę
mówiąc bawiłem się wszystkim co się dało. Ostatnią deską ratunku była ta
grupa. Napisałem i odpisano mi a z posta dowiedziałem się że może pomogą mi
nowe stery do płytki. Zainstalowałem więc te sterowniczki pobrane ze strony
Intela i jakiez było moje zdziwienie jak odpaliłem 3dMarka. Mój nowy wynik
to prawie 7100 pkt na tych samych detalach (Direkt X8,1) a w 3dMarku 2003
(Direkt X 9,0) 1150pkt. Chciałbym więc podziękować temu kto mi napisał tego
Posta. Dzięki Stary bo już do sklepu chciałem z tą grafą lecieć a tak może
jeszcze troszkę ją potrzymam w kompie :)))))))))))))

POZDRAWIAJU WAS