'SB LIVE! 1024' vs 'SB 4.1 DIGITAL'

Autor: sk0lman (sk0lman_at_go2.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 21:36:27 MET DST

Witam

Postanowilem kupic glosniki: CREATIVE 4.1 4400.
Natomiast nie wiem jaka karte muzyczna wybrac ??? Zastanawiam sie nad
wyborem miedzy kartami wymienionymi w temacie...

Co lepsze ?
Zauwazylem, ze w sklepach nie dostane juz zwyklego LIVE 1024 (jest
tylko 5.1) :( Natomiast jest SB DIGITAL - i to niedrogo (60zl).
Myslalem zeby kupic uzywana SB 1024 na allegro (za ok. 50zl), ale
teraz juz sam nie wiem - skoro SB DIGITAL jest nowsza a 1024 wycofali
ze sprzedazy to moze jednak SB DIGITAL jest lepsza ????

Dodam jeszcze, ze posiadam slabego kompa (Celeron 466mhz, 64MB) - a
czytalem, ze SB DIGITAL posiada technologie PCI Bus Mastering
zmniejszajaca zuzycie zasobow procesora... Czy SB 1024 takowej nie
posiada ? W jakim stopniu w takim razie zuzywa procka ?

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie, porownania obu kart etc.

--
pozdrawiam
sk0lman