Re: A7V133 + T-Bred: Wrażenia z placu boju

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 20:51:27 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Wykorzystałem niepublikowaną przez producenta właściwość układu mostków:
> przecięcie ostatniego z L3 działa jak dodanie do mnożnika 8x. Było o tym
> w wątku "TBred na A7V - to działa!" z 13.02.2003:
> http://tinylink.com/?AMTWgQ3sqm

Hmm rzeczywiście, to może zadziałać. Czytałem gdzieś, że zamiast ciąć
lepiej przepalić mostek przy pomocy 9-voltowej bateryjki. Nie widać
żadnych śladów na powierzchni procka, więc i gwarancja zachowana. Na
razie musze sobie poradzić z napięciami. Jak sie uda, to bede sie bawił
z mostkiem :)

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk