Rive TNT 2 Vante 32M i KT3V?

Autor: Bentos (pit89_at_wp.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 19:39:01 MET DST

Witam

W najblizszych dniach mam zamiar wreszcie przesiasc sie z celerona 533
(plytka: BVC3A) na AthlonaXP 1700+ z plyta MSI KT3V. Jednak mam pewne
watpliwosci czy moja grafa (Rive TNT 2 Vanta 32M [Creative Labs Model Number
CT 6980]) bedzie dzialac OK z ta plytka. Grafa ma dwa wciecia wiec
`fizycznie` powinna wejsc. Na stronie MSI znalazlem tylko to o AGP:

AGP 4X and PCI advanced high performance memory controller.
One AGP (Accelerated Graphics Port) 1.5V 4x slot

JEszcze jedno czy ta plyta ma dzielnik 1/5 przy FSB 166?

Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Bentos