Re: A7V133 + T-Bred: Wrażenia z placu boju

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 18:57:56 MET DST

-DraconuS- wrote:

> Jesli to nie wina twojego zasilacza to proponuje zajac sie coolerem zamiast
> napieciem...

Sprawdzałem na dwóch zasilaczach, to było tez moje pierwsze podejżenie.
Wyciągnołem więc wszystkie bebechy z kompa zostawiając tylko proca, ram
i grafike (nawet dysków nie wkładałem). Działo się dokładnie tak samo.

> I poprobuj jeszcze z tymi zworkami (vide: tomek).

Popróbuje, bawiłem się nimi jak tylko kupiłem tego procka ale bez
skutku. Może z VIO 3,3V sie komp uruchomi na zworkach. Jak temperatura
będzie za wysoka to udam się do pokoju mojej siostry i wyciągne z jej
kompa Titana D5T i sprawdze jak wtedy temperatyrka będzie sie kształtować.

Tak

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk