Re: UPS Fideltronik Ares 500 (700)

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 19:02:51 MET DST

> Co sadzicie o UPSach Fideltronik Ares 500 (ewentualnie 700)?
> Bedzie ozywany do podtrzymywania napiecia w desktopie Athlon XP2000
> z monitorem 17".

troszke to slabe... zwlaszca te 500 (czy 700) to naciagane VA a watow maja
duzo mniej ... juz pomijajac stabilnosc napiec na wyjsciu (i jego
ksztalt...)

u mnie APC z serii Smart1000 rzadzi, i sadze lepszy taki urzywany dziadek za
jakies 200zl paro letni + 2 nowe akumulatory 7Ah po 49zl (albo z
kibel-marketu najtansze samochodowe 36Ah ;> ). nie dosc ze podana moc 1000VA
(800W) jest przekraczalna prawie 2 razy bez wiekszego problemu, to ups przez
port szeregowy raportuje stan baterii (w voltach, oraz % naladowania -
obliczony z jakichs magicznych wzorow), temperature w upsie, napiecie i
czestotliwosc na wejsciu oraz wyjsciu, obciazenie wyjscia (w % ale moj 1000
obciazony 2x 500W halogenami podaje 95% obciazenia)... nie powiem za ile go
nabylem, ale razem z dwoma nowymi aku byl i tak tanszy niz fideltronik 700.
a zasila teraz 3-4 komputery (co prawda jeden z nich to tylko serwer na
linuxie bez monitora, ale do pozostalych jest 15" oraz 19" trinitron,
zestawy ath2200+, 2600+ , jakas lampke i sprzet sieciowy.

--
Bartlomiej Kuzniewski tel0-604.246371
sibi_at_terror.org.pl gg# 23319