nie chodzi sleep

Autor: Paweł (pgoralsk_at_wp.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 09:38:24 MET DST

Przeformatowałem HDD i wgrałem W98 SE. Potem ściągnąłem upodate z sieci,
oraz zainstalowałem Office 2000, orazściągnąłem SP1 PL.
Po tych operacjach:

1.komp nie reaguje na polecenie SLEEP zarówno z przycisku, jak i z zamykania
( wogóle przy zamykaniu zniknęła pozycja "uśpiJ'
2. Office , który wgrałem w ustawieniu ALL USERS chodzi przy takim
zalogowaniu, natomiast żaden z użytkowników nie ma go zainstalowanego.
Co za diabęł, szczerze mówiąc nie bardzo mi się chce instalować i updatować
Offica oddzielnie dla każdego z użytkowników.

Pozdr.
PG