Re: Jaki dysk wybrac?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 May 2003 - 17:47:39 MET DST

Użytkownik "D_at_R" napisał:

> Mam do wyboru nastepujace twarde, tylko ktory
> z nich wybrac moze macie jakies doswiadczenia.

> IBM IC35 80 GB 7200
Prawie na pewno padnie. Doświadczyłem tego osobiście. Z obserwacji jakie
poczyniłem ostatnio, wielu sprzedawców rezygnuje zupełnie ze sprzedaży tych
dysków, żeby nie psuć sobie renomy i nie wpadać w niepotrzebne koszty. Na
giełdzie rozmawiałem z kilkoma osobami - wszyscy proponowali innych
producentów, a niektórzy dawali na IBM'y aż 3 miesiące gwarancji (nie wnikam
w kwestie prawne).

> Maxtor 80 GB 7200

Sam używam 2 takich dysków. Ponadto większość kompów w mojej firmie bazuje
na właśnie na nich. Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów, mimo, że
wszystkie grzeją się strasznie. Jak na razie żadnych awarii, do tego
zapewniają bardzo dobrą wydajność (aczkolwiek niższą od dysków z 8 MB
cache). Niestety producent daje tylko rok gwarancji - to trochę mało.

> Maxtor 80 GB 7200 , 8MB Cache
Niestety nie miałem. Z testów wynika, że jeden z szybszych na rynku, więc z
pewnością godny uwagi. Ale ten rok gwarancji...

> WD 80 GB 7200 2 MB Cache
Również nie miałem. Ale posiadam WD Caviar z 8 MB cache. Bardzo dobra
wydajność, podobno również bardzo niska awaryjność. Ale najważniejsze: 3
lata gwarancji. Pomyśl o tej wersji.

Pozdrawiam,
Sniper